Geen zin om te scrollen?.
Klik dan hier↓
Mijn account
Als u voor de eerste keer een bestelling plaatst bij topwebshop.nl worden er een aantal gegevens van u gevraagd. Uw e-mailadres, naam en adresgegevens zullen veilig opgeslagen worden in uw account. Bij uw volgende bestelling hoeft u deze niet opnieuw in te vullen. Daarnaast kunt u in uw account 24 uur per dag de status van uw bestelling bekijken en uw betalingshistorie inkijken. U kunt uw adresgegevens bekijken en wijzigen via uw online account. Adresgegevens die binnen 24 uur voor het verzenden van uw bestelling worden gewijzigd kunnen niet meer worden meegenomen in uw bestelling.
Al uw gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op onze beveiligde server.
Topwebshop.nl houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).
Indien u problemen constateert bij het betalen van uw product, dan kunt u uw betaling nogmaals uitvoeren via uw online account op www.topwebshop.nl.
U kunt in uw account op uw bestelling klikken. U ziet de link 'betaling nogmaals uitvoeren'. Als u hierop klikt kunt u uw betaling nogmaals uitvoeren. Indien de betaling succesvol is afgerond wijzigt uw bestelstatus automatisch in 'reeds betaald'..
Privacy
Uw persoonlijke informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Klantenservice
Onze klantenservice is voor al uw vragen te bereiken via telefoon of e-mail.
Bestelprocedure
In vier gemakkelijke stappen doorloop je het bestelproces. De vier stappen die je doorloopt zijn:
1. Uw winkelwagen
Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW. Wanneer u een bestelling wilt plaatsen klikt u op de winkelwagen knop. Mocht u nog niet klaar zijn met bestellen, dan kunt u gewoon verder winkelen. De totale bestelling kunt u afronden door terug te gaan naar de winkelwagen. Heeft u zich bedacht? Dan kunt u gemakkelijk het product uit uw winkelwagentje verwijderen door op de prullenbak te klikken.
2. Uw gegevens
Om de bestelling zo spoedig en goed mogelijk bij u af te leveren hebben wij uw adresgegevens nodig. Deze gegevens blijven strikt vertrouwelijk.
3. Veilig betalen
Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden via de Payment Provider Mollie:
Directe betaling: iDeal, Creditcard, Bankcontact/Mister Cash, SOFORT Banking, Belfius Direct Net, PaypPal en Bitcoin.
Indirecte betaling: Overboeking. Levering na ontvangst betaling (geen 24 uurs levering).
4. Bestelling voltooid
In een duidelijk overzicht ziet u al uw gegevens op een rij. U kunt nu uw bestelling definitief bevestigen of laatste wijzigingen aanbrengen.
Bevestiging per e-mail
In uw bevestigingsmail staan de gegevens uit uw bestelling. Deze e-mail wordt direct verzonden na het plaatsen van uw bestelling. Indien u hebt gekozen voor de betaling via overboeking ontvangt u een tweede e-mail met de betalingsgegevens. Na ontvangst van uw betaling zullen wij over gaan tot verwerking van uw order.
Niet ontvangen
Wanneer u uw bevestigingsmail niet ontvangt dan kan dit komen door een niet correct ingevuld e-mailadres. Controleer nogmaals de e-mail gegevens in uw account zodat de zendingen in de toekomst u wel bereiken. Het kan ook aan uw spamfilter liggen, controleer hiervoor uw spambox/ongewenste e-mail.
Meerdere orderbevestigingen per e-mail ontvangen
Alleen de orders voor welke het betaalproces in gang is gezet, worden door ons verwerkt en verzonden. Wanneer u meerdere orderbevestigingen ontvangt, betekent dit dus niet dat automatisch alle orders worden verzonden. Orders die niet betaald worden, vervallen automatisch na 30 dagen. U kunt de openstaande orders ook annuleren via uw account.
E-mailadres wijzigen
Uw e-mailadres kunt u gemakkelijk wijzigen in uw account. Uw account vindt u bij www.topwebshop.nl links bovenin. U dient eerst in te loggen voordat u uw gegevens kunt veranderen. Na het wijzigen zullen uw nieuwe gegevens direct in uw account te zien zijn.
Wijzigen of annuleren
Wilt u na het plaatsen van uw bestelling de order annuleren of wijzigen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice.
Algemene voorwaarden
Wanneer u bestelt bij topwebshop.nl dan dient u akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden